Pırlanta, Tektaş, Yüzük


MSN Aç – MSN Kayıt – MSN Kaydol – MSN Oluştur – MSN Yükle

Yazar yucin

Her türlü güncel ve genel bilgi destegi.com

MSN Aç, MSN Kayıt, MSN Kaydol, MSN Oluştur, MSN Yükle, Mesene, Emesen, emsen gibi yazılımlar yalnıştır. = Doğrusu MSN dir.
Bir MSN hesabı açmak istiyorsunuz aşağıdaki yazı işinizi görecektir. Fakat öncesinde şu mantığın toplumda oturması gerek. MSN ya da diğer Messenger hizmetlerini telefon gibi düşünün. Yani tanımadığınız kişileri listenize eklemek biraz Messenger sapıklığı pozisyonuna düşüyor, telefonda nasıl tanımadığınız kişileri aramıyorsanız bunuda aynı mantıkla düşünmeniz faydalı olacaktır.

Eğer Program indirmeden web üzerinden msn açmak istiyorsanız www.messengerfx.com işinizi görecektir.

Yeni bir Windows Live ID (yani bir MSN adresi) ile Messenger’a bağlanmaktan daha fazlasını yapabilirsiniz. Windows Live Messenger bu ID ile oturum açabileceğiniz Microsoft’un Windows Live uygulamalarından sadece bir tanesi. Ancak Windows Live Messenger da böyle bir adrese sahip olanın bilgisayarında bulunması gereken, gereken demesek de bulunması iyi olan bir program. Bu yüzden Messenger’ı http://get.live.com/ adresine gidin ve oraları okuyarak hangi ürünleri indirmek istediğinize karar verin ve indirin. (Sayfa İngilizce ya da başka bir dilde açılıyorsa şu ayarı yapmanız gerekir. Internet Explorer Seçenekleri’ne gidin. Genel sekmesinde Görünüm bölümünde Diller düğmesine tıklayın ve listede Türkçe varsa onu en yukarıya taşıyın, yoksa Ekle düğmesinden Türkçe’yi diller listesine ekleyip tekrar en yukarıda bulunmasını sağlayın. Şimdi yukarıdaki adrese gittiğinizde aynı sayfa Türkçe arayüz ile açılacaktır.)

Messenger başarılı bir şekilde indirilip programı başlattığınızda oturum açma penceresinde aşağıdaki bağlantılardan biri “Windows Live ID için kaydol”dur. Bu bağlantıya tıkladığınızda sizi yeni bir Windows Live ID kaydettirmeniz için bir sayfaya götürür. Türkçe olduğu için kolaylıkla Windows Live ID’nizi alabilirsiniz.

Messenger’ı yüklemek istemez ve diğer ürünleri kullanmak isterseniz, onların da çoğunun içinde bir Windows Live ID kaydettirmek için bağlantıları bulunur. Ancak hiçbir programı henüz indirmeden yeni bir Windows Live ID kaydettirmenin bana göre doğru yolu http://get.live.com/ adresine gidip o sayfada Kaydol düğmesine tıklamaktır. Ben hellboy’un verdiği tür sayfaların adresleri kolay değişebileceği ve forumdaki yazıların güncelliği kolay kaybolacağı için alan adlarına bağlantı vermeyi tercih ediyorum. Her neyse…

Bu ID ile bütün Windows Live ürünlerinde (mesela Windows Live Messenger, Mail, Hotmail, Search, Spaces…) oturum açabilirsiniz.

Bu yazı toplamda 114800, bugün ise 4 kez görüntülenmiş

Share

Okuyucu Yorumları

  1. ebru |

    lütven msn,nemi,kaydetin,lütven,yalvarırım,size
    adım,ebru,soyadım,çalışkan,msn,de,lütven kaydedin,yalvarırım
    lütven,ama,ederseniz,size,allahıma,çokk,duva,okucamdan,eminim

  2. ebru |

    lütven,msn,mi,kaynedin

  3. peri esgerov |

    salam

  4. msn |

    yeni msn indirmek istiyorum

  5. admin |

    Msn nin son sürümünü kurmak isteyen arkadaşlar
    http://messenger.msn.com adresini kullanabilirler..

  6. dilara |

    ya arkadaşlar bizim msn bozuk internetten msn açılıyodu o site hangi siteydi ya bile söylesin lütfen!!

  7. leyla |

    msn açmak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz

  8. dilay |

    dilara emsne messenger diye gir emsen accılırrrr ok

  9. berke |

    iğrenç

  10. ceyhun |

    mesene acmak iyi bırşeydir aslin da arkadaşlarla konuşmak

  11. bihter |

    yha ben açamıyormm yaa

  12. derya |

    yha sabahtan uqrasıom bı msn acamadım yaff bu ne hıc acılmıo

  13. omer |

    msn nasıl acılır arkadaşlar uğraşıorum bi türlü kaydetmiyor

  14. zeynep |

    msn ver

  15. nehir |

    açılırsa ne mutlu bana

  16. aylin |

    ya arkadaşlar bende bir türlü açamadım

  17. aylin |

    slm:
    ya bende bir türlü açamadım arkadaşlar msn nasıl açılır biri bana söylesin lütfen

  18. atena |

    yaaaaaaaa neden açılmıo emeseni alında konuşak

  19. aysu |

    yha nolur msn nasıl aççaam acil yardm

  20. emine |

    cok iyyiyim

  21. beyza |

    yh msn açmak için yardım edin

  22. gökhan |

    windos live messenger oturumu açmıyor parola yanlış diyor bu isimdeki E- posta adresimi nasılaçabilirim yardıcı olursanız sevinirim. teşekürler

  23. ummahan |

    msn açmak istiyorum mmmmmmm

  24. kübra |

    msn açmaktan yorumldum

  25. YASEMİN |

    valla herkese tavsiye ederim msn ni

  26. YASEMİN |

    şimdi varsa açık biri görüşelim

  27. YASEMİN |

    eminecim zor bişey degil msn açmak

  28. yasemin |

    ama sakın derslere engel olmasın

  29. ebru |

    sizin gibi mal yerlre kaydolmadım canlarım ciyerlerim

  30. selin |

    ya sesimiduyan yokmu lütfen msn nasıl olur söylesin

  31. neslihan |

    çabukkkkkkkkkkkkkk açınnnnnnnnnn.çok işim var bayyyyyyyyyyyyyyyyy

  32. merve |

    yeni oturum açmak istiyorum siz bize hikaye anlatıyorsunuz.

  33. ilknur |

    sevgili arkadaşlar msnsi olan göndersin tanişalim bbbyyy

  34. emine |

    çok güzel bir sayfa ayırmışsınız

  35. emine |

    dilara msn googleye yazıyorsun daha sonra önüne çıkan sitelerden (OTURUM AÇ) sitesine tıklıyorsun işte sana MSN.

  36. burcak |

    msn acmak istiyorum

  37. gizem |

    ben size ilk bir şey söyliyeceğim msn açıyoruz açılmıyıyo neden sizce sizin o saçma sorularınız suçundan ta ma mı anlaşıldı artık güzel soru sorun bizede msn açılsın yani lütfen biraz sonra bakıcam sorularınıza nasıl nasıl sorudur
    saçma değildir inşalla bayyyyy

  38. admin |

    Msn açılmamasının bir çok nedeni olabilir.
    Siz tarih ve saatiniz ile internet bağlantınızı kontrol edip tekrar deneyin, eğer bir hata kodu veriyorsa buradan bize yazın, yardımcı olmaya çalışalım.

  39. ali |

    hös

  40. sevval |

    bu hotmailden birdaha bir şey açmicam

  41. mihriban geçgel |

    ben kendime msn yapmak istiyorum ama yapamıyorum bana gösterin lütfen

  42. HAKAN |

    slm

  43. bahar |

    yaz msn açmak istiyorum o çıkar olurmu

  44. sözdar |

    açıl susam açıl

  45. ali |

    msn açamıyorum yardımcı olun

  46. ömer |

    arkadaşlar mesene açmak istiyorum

  47. banu |

    yahu bende msn acamadım nasıl acılo arkadaşlar

  48. deniz |

    msn açıcagımmmmmmmmmmm

  49. arzu ercan |

    slm gençler

  50. mehmet sağinç |

    merhaba

  51. berna |

    çok yardımcı oldunuz teşekkürler

  52. gamze |

    yaa arkadaşlar bende msn açmak istiyorum ama açamıyorum ya önceden ne güzel açıyordum ama şimdiolmuyor olmuyor bu yorum beni tanıyan herkese gelsin özellikle de arkadaşım gökhan göçere gelsin okey hadi bayy burdan hepinizi öpüyorum

  53. okan |

    ohhh kimse msn açamıyor yaa ben açtım bile çook safsınız hepiniz ne kadar da meraklısınız msn açmaya ben açtım da ne oldu yorumlarınızı bekliyorum hepinizden okey gizem hanım çok agresifsiniz haa yorumunuz çok hoşuma gitti çok doğru buluyorum tanışmaya ne dersin öptüm hadi bayyyyyyyyyyyyyy

  54. orhan şahin |

    msnm açılmıyor

  55. ali |

    slm millet nasılsınız

  56. ayşegül altuntas |

    msn açmak istiyorum ama bitürlü açamıyorum ya neyapmaliyım yardımcı olun yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………..

  57. engin |

    arkadaşlar açılmıyor bu msn

  58. engin |

    okadar uraştım açılmıyor

  59. yunuco |

    msn açılmıyorya saat ve tarihi doğrulayın

    ne böyle yaa acill falan filan görende gölcük atında kaldı sancak :) ))

  60. ilkay |

    mrhba

  61. ilkay |

    ssst kimse yok mu

  62. duygu |

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa açılmıyo daha doğrusu hiç bi şeye girmiyo nasıl site bu

  63. BEYZANUR |

    YA NEBİÇİM SİTE YAA HİÇ BİR ŞEY YOK

  64. salimcan |

    busiteyi cok seviyorum

  65. AHSEN |

    seni sewiyorum TÜRKİYE

  66. elif |

    okadarrrrrrrrrrr uhraştım işallahh açılır
    msn yi seviyorum

  67. kazım (ser_seri)45 |

    BöYlE şEy OlUrMu AçIlIr BaYbeeee
    (SeR_SeRi)45

  68. kazım (ser_seri)45 |

    (SeR_SeRi)45

  69. AYLİN |

    msn mi açamıyorum napmalıyım

  70. yabangülü |

    ne oluyo size böyle yok msn açmak istiyorum yok bi türlü açılmıyor. yani açınca ne olacak ben açtım da ne oldu dertsiz başıma dert aldım

  71. melek |

    ya arkadaşlar bende açamıom nasıl açılıo

  72. habip |

    msn acmak neyki ya tanisalimmi kizlar

  73. ayten |

    süper

  74. ayten |

    lütfen oy verin

  75. yıldıray |

    arkadaş

  76. yıldıray |

    neden açılmıyo

  77. sibel |

    slm arkadaşlar bende açamıyorum ya ne olucak şimdi.

  78. aslı |

    çok saçma yha:D

  79. Murat |

    günaydın

  80. suikastci eser |

    arkadaşlar sohbet edecek arkadakdaş
    arayan varsa msn nede veya feyiste konuşabiliriz
    fecem (suikastci eser)

  81. eko |

    olum açilmiyoki açmadan kapatiyo

  82. admin |

    hayırdır?

  83. enis |

    msn aç

  84. ferdi |

    slm

  85. harun |

    nehayat mıs ya bi msn almadım

  86. selin |

    bu sitede ne mns açılıyo ne bişiy offfffffffffff

  87. rıdvan |

    lütfen yr dım edin

  88. osman |

    kaydolmak istiyorum

  89. hüseyin |

    yasemin sohbet edelim suan açık msn konuşalım

  90. aliş |

    bu sitede msn açılmıyo oooooooooooooffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

  91. büşra |

    çok sıkıldım ben yaaaaaaaa

  92. büşra |

    eeeeeeeee hadi daha mn açmadınız

  93. büşra |

    insan bu siteye doğru bir cümle yazmaz mı be

  94. bayram |

    yazıyor. neden yazmasın. büsracan

  95. zilan |

    bu sitede msn açılmıyo çok sinirleniyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  96. ARZU |

    evet açmaz da bende açamıyoru msn………………………………………………………….

  97. şeyda |

    bende açamıyorum hepiniz haklısınız çok saçmaaaaaaaaaaaaaaa

  98. ahsen |

    ya ben bir türlü açamıyoorum

  99. yakup |

    msn ver

  100. ismail |

    beni face vido acmıyo

  101. çirkinkral |

    arkadaşlar msn açılmıyo neden acaba bilen varmı

  102. gülcan |

    slm

  103. gülcan |

    slm hakan

  104. eda |

    evet

  105. kezban |

    slm bende gıçık oldum msn açamadım kardeşime

  106. hayal |

    aynen uyuz oldum ben ablama açamadım

  107. kenan |

    kayıt olumu

  108. ahmet |

    adın nedir

  109. serkan |

    herkese slmlar arkadsşlarım

  110. nesrin |

    ya bir türlü açılmıyor bou msn yaaaaaaaaaaaaaaa oooooooooooooofffffffffffff

  111. yasemin |

    bence bu site güzel.iyi akşamlar.

  112. emel |

    arkadaşlar msn açmasını bilen bana yardım etsin

  113. rabia |

    ben bu siteden şikayetçiyim

  114. simanur |

    slm arkadaşlar

  115. simanur |

    nasılsınız

  116. damla |

    iyidir

  117. damla |

    bendende slm

  118. melisa babagiray |

    ben artık msn acmak istiyom ya

  119. melisa babagiray |

    büyümek çok hoş hayat da beklentili tabii,,,
    ama msn ye gelince bir sey açamıyoruuummm

  120. Romantik |

    Slm Msn gelde seni açayım

  121. ajan |

    sen mal öküz ve dagaksın

  122. ceren erol |

    BENDE

  123. ceren erol |

    meseneye yeni katıldım

  124. ceren erol |

    sonunda mesenem oldu allaşükür

  125. oktay |

    msn kurmk isteyenler ?

  126. emre |

    selm kızlar canım sıkılıyor konuşmak istiyen yokmu herkonuda

  127. ismail |

    slm

  128. gizem |

    sıkılmasına hiç gerek yok baksana arkaşların var emre

  129. ebru |

    msn açamıyorum

  130. abdullah |

    iyimisin

  131. abdullah |

    nayapıyorsun

  132. barış |

    arkadaşlar ben buldum açıyom kendime buyrun sizde https://signup.live.com/signup.aspx?ru=http://mail.live.com/?rru=inbox&wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1304370481&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=http://sn135w.snt135.mail.live.com/default.aspx?rru=inbox&lc=1029&id=64855&mkt=tr-tr&cbcxt=mai&s&lic=1

  133. barış |

    size hayırlı olsun arkadaşlar bir sorun olursa bana mail ata bilirsiniz

  134. kRdeLeN |

    bii turlu açamadm yhaaa

  135. sabri74@hotmail.com |

    hotmail almakistiyom

  136. BİLGE |

    Arkadaşlar bende facebook giremiyorum engel war nasıl kaldırabilirim?

  137. BİLGE |

    sbs’ye üççççççç hafta waaar bunalımdayıım

  138. BİLGE |

    aşkın en tatlı parçaları başındaki ümid ile sonundaki hatıradır!..

  139. BİLGE |

    alem bize dar gelir sokaklar ise yalan biz aşk yolunda gidenleriz herzaman ölümle biz bize yaşarız buda bizim farkımızz

  140. BİLGE |

    aşk elmayı yemekle başlar, ayvayı yemekle biter.

  141. dilara |

    ya lüten acılsın ya nasıl acıcam nolur ismimbüşra merve erbozlütfenkabul edin

  142. H.İbrahim |

    SELAM!

  143. FURKAN |

    bana yeni şifre ve e posta verin

  144. nisa |

    msnye hotmail.com deyince açılıyor

  145. yaren |

    yhaaaaaaaa msn nasıl açılıyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo nolurrr bilen varsa sölesinnnnnnnnnnnnnnnnn

  146. kemal55 |

    slm arkadaşlar istbl avrupa

  147. ferhat_25_1981@hotmail.com |

    msn açmak istiyorum

  148. ferhat_25_1981@hotmail.com |

    aç hadi

  149. ceren |

    ya allahım ya açamıyorum kafayı9 yiycem hacı yardım edin gençler

  150. yaren |

    ben yaren sizinle tanışmak istiyorum

  151. sahra |

    ya msn veya e posta nasıl açılıyor bilen varsa lütfen msj atsın

CommentYorum